vrijdag 4 juni 2010

Jarige Bella.....

Gisteravond hadden we een knutselavond met een paar creavriendinnen en toen heb ik dit kaartje gemaakt. Het stempeltje is van Bella met kadootjes, verder heb ik een pons van Martha Stewart gebruikt voor de rand en daar een lintje doorheen geregen. Ik heb ook lint in de bloem verwerkt, de stans is van Marianne Design. Ook het tekststempeltje is van MD alleen de taart heb ik weggelaten, daar worden we toch maar dik van! Het papier is heel mooi maar de naam weet ik niet.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Create4fun.
groetjes Tinie

3 opmerkingen:

  1. een mooi fijn kaartje en je stempel is leuk groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Create4fun.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! hele leuke stempel ook.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!