dinsdag 9 augustus 2011

Liftchallenge.......

Echt een heel leuk initiatief van Cornelie en Nadine. Zij vonden het tijd voor een nieuwe challenge: Lift challenge. Ze hebben een voorbeeldkaart en die moet je dan namaken. Zo ‘simpel’ is het :)) Hieronder de voorbeeldkaart en hierboven mijn eerste kaart.
Ik heb 3 kerstkaarten gemaakt, want als je een idee hebt zijn ze wel lekker snel klaar! Dus de eerste met kerstrozen en de tweede met sterren.

En de laatste met kerstbomen, een tekststempel en klaar is kees! Deze kaarten doen dus mee met de lift challenge.


Bedankt voor jullie bezoek en jullie leuke reacties! Ik lees ze met veel plezier!!

groetjes Tinie

19 opmerkingen:

  1. wat een leukerdjes.. en je tekststempel vind ik helemaal geweldig!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tinie!!! Wat onwijs leuk dat je met ons mee doet!! Leuk om te doen hè deze kaarten! Als je eenmaal het gevoel te pakken hebt, maak je er zo een hele ris. Het resultaat mag er zijn! Wat een goed idee om het al in de kerstsfeer te maken! (goed idee!)
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoud siert de kunst en zo zie je maar, hoe je prachtige kaarten kunt maken, schitterend!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik vindt ze helemaal super Tinie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa leuk Tinie. Met eenvoud een groot effect creeren, top! Het is onwijs besmettelijk he.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ZOOOOOOO Tinie, jij maakt er gelijk maar 3. Ze zijn superleuk joh. Prachtige tekststempel!
    Morgen staat ook een kaart voor deze challenge op ons blog.
    Groetjes, de Molletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee van Cornelie en Nadine. Ik heb eventjes op hun blogs gekeken natuurlijk. En heb de challenge genoteerd!
    Jij hebt er echt heel leuke creaties van gemaakt. Ook ik vind de tekststempel super.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten Tinie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent een voorbeeld voor: Less is more! Wat een prachtige chique kaarten zijn dit geworden.
    En je tekststempel is geweldig mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tinie! Het is me gelukt om Mr Linky te plaatsen, pff, dus je kan h'm nu op mijn blog linken!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Tinie, jij hebt de smaak ook al lekkerte pakken zie ik! Super leuke kerstkaarten en snel klaar, maar toch heel mooi! Ik vind ze super, maar de eerste is mijn favoriet! Al vind ik de kerstboompjes-variant ook zeer geslaagd! Leuk dat je meedoet aan onze challenge!

    p.s. ik heb je naam en link aan mr. linky toegevoegd op het blog van Cornelie! Die hebben we inmiddels geinstalleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt er prachtige kaarten van gemaakt tinie, ik ben het met mijn voorganger eens de eerste vind ik de mooiste.
    je tekststempel vind ik heel mooi, waar komt die vandaan tinie?

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tinie
    Wat leuk dat je volger wordt bij mij, ik ga het ok bij jou doen, ik vind het heel leuk om regelmatig ergens te kijken, en dan zeker van degen die regelmatig iets maken, de creaties van jou zijn ook geweldig, heel mooi hoor!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaartjes!
    Dat leuke stempeltje heb ik ook, past hier heel goed bij!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn erg mooie kaarten,alleen de eenvoud doet het al!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooie kaartjes! Je hebt me op een idee gebracht voor de kerstkaarten dit jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaarten Tinie.
    Het is wel een goed idee van de meiden.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig hoe eenvoud zo schitterend kan zijn!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaarten hoor heel erg mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!