zaterdag 11 februari 2012

Elke Kaart een Feestje! 1 stempel, 2 inkleurtechnieken................

Elke week bij Elke Kaart een Feestje! laten we 1 stempel zien met 2 inkleurtechnieken. Deze week zijn Petra en ik aan de beurt. Petra heeft deze schattige digi ingekleurd met Copics en ik met Derwent potloden. Op het blog van EKEF staan ze allebei en kan je de verschillen zien.
De digi Sweet Blossom heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Ik heb de digi uitgeprint met een Epson Stylus SX425W printer en het papier is van Fastprint.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
De huid C560 en C550, het jurkje C330, het haar C050 en een beetje C630,
het beertje en de tak C630, de groene blaadjes C400, de bloemen roze C210, geel C020. Binnenkort krijgen jullie ook de kaart te zien waarop deze digi is verwerkt.
Bedankt voor jullie bezoek en leuke reacties!
groetjes Tinie

9 opmerkingen:

  1. Hoi Tinie wat is deze kaart mooi gekleurd wat een plaatje ik ben zelf ook gek op Derwent groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een schatje, zeg! Mooi gedaan, dat kleuren.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit plaatje super mooi ingkleurd, prachtig!!!!
    En je watermerk staat er in zie ik, hoe heb je dat nou gedaan??

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Tinie, het verbaast mij dat het resultaat zo dicht bij het Copic resultaat van Petra ligt. Wat een kleurtechniek!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig ingekleurd Tinie!!
    Vertel.... ik ben ook benieuwd hoe je dat met het watermerk gedaan hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, dat wordt dus een watermerk tutorial , heb je het in de gaten. Wat een mooie digi! Nog even en dan krijg ik Stampin Up markers op waterbasis en dan ga ik ook proberen te kleuren. Met de copics kom ik niet vooruit. Wat is dit een prachtige digi!! Waar krijg je die?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kleurwerk!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi Tinie en wat een intens resultaat met de derwent potloden! TOP! Ook ik ben uit het raadsel van het watermerk gekomen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend ingekleurd Tinie.... zie dat jij de huis kleurt met 550 en 560. Ik doe/deed het altijd met 170-180-190 (vaak te roze). Bedankt voor de tip!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!