woensdag 25 juli 2012

Zomaar..................

Vanmorgen ben ik bezig met het kitten van de ramen. Eerst al die oude kit verwijderen en dan de nieuwe aanbrengen. Het knapt er wel van op!! En dat is dan weer leuk om te doen.
Gisterenavond heb ik me even opgesloten in mn hobbykamer en dit kaartje gemaakt voor de Liftchallenge. Vorige keer was het me ook al niet gelukt om mee te doen en ik vind het altijd leuke challenges om te doen. Het papier is uit een nieuw blokje van Memory Box in mn favoriete kleuren.
Zo dan nu weer verder met het kitwerk.................
Bedankt voor het bezoek en jullie leuke reacties!
groetjes Tinie

13 opmerkingen:

  1. Kan me vorstellen dat je met al dat klussen in husi gewoon even iets anders wilt doen Tinie en dan is een leuk kaartje liften enig!!
    Succes met het kitten!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh met dit weer klussen!
    Je lift is mooi Tinie. Prachtig label heb je gebruikt. Leuk de twee gecombineerde teksten.
    Leuk dat je weer met ons meedoet Tinie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk Tinie!
    Ik was vanmorgen heel erg vroeg ook al zo ijverig mijn blokhutje aan het schoonmaken, mijn Bennie weet er echt een chaos in te maken.
    Na gedane arbeid is het heerlijk knutselen.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk he als je dan effe kan freubelen,hij iss weer prachtig geworden!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een erg vervelende klus, kit verwijderen! Fijn dat je even je tijd kon vinden om een kaartje te maken het is een heel mooi geworden! Ik herkende meten de schets erin! Dank je wel voor het meedoen weer! Succes met klussen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, Tinie. Mooie kleurtjes heb je gebruikt en wat een leuke vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Tinie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed om te horen dat je zo graag meedoet met onze challenges! Je kaarten zien er altijd fris en verzorgd uit. Wat een gave kleur blauw heb je hier gebruikt, super en een leuke stempel! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, heel mooie kleurtjes!!!
    Succes verder met klussen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb medelijden met je Tinie ,met die hitte zo klussen,pfffffffffff.
    Maar gelukkig heb je nog tijd gemaakt voor je zelf om dit leuke kaartje te maken.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed van je om ook even tijd voor jezelf te nemen! met als resultaat een heel mooi kaartje! Prachtige kleuren, heel mooi label, goed gelukt!
    Tof dat je weer meedoet!~

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tinie wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    mooi papier en wat een leuke vlinders heb je gebruikt,
    Succes verder met het klussen.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart Tinie.
    Kit al bijna eraf??

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!