vrijdag 31 augustus 2012

Wit en 40 jaar getrouwd...................

 
Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt voor de uitdaging van de Liftchallenge. Je mocht de kaart in alle kleuren maken maar ik heb toch gekozen voor wit. Het is een kaart geworden voor een oud-collega die samen met haar man volgende maand 40 jaar zijn getrouwd. Ik heb hiervoor gebruikt: een embossingstencil van Cuttlebug, een pons van Martha Stewart en een fancy tag van Spellbinders.
Bedankt voor jullie bezoek en voor jullie leuke reacties!
groetjes Tinie

19 opmerkingen:

  1. Wat is dit een prachtige kaart Tinie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie liftkaart!
    Prachtig met dit embossingfolder!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel er mooi en stijlvol!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi geworden,ik vind de achtergrond super!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Tinie, witte kaarten zijn zo chique!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lift! Prachtige embossing en ik vind wit toch zelf het mooist. Fijn dat je weer met ons meedoet, Tinie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zo helemaal in het wit, héél mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Tinie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie stijlvolle witte kaart.
    embossing is prachtig. en dat het zo mooi doorloopt is geweldig gedaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whahahah, heb je mijn kaart al gezien voor de liftchallenge? Hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, de embossing is idd hetzelfde als die van Miranda, maar door het wit en het niet opschuren geeft dit een totaal ander effect. Erg mooi gedaan Tinie! Perfect voor een 40-jarig huwelijk!
    Leuk dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel stijlvol zo in het wit!!


    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, komt door de kleurkeuze heel mooi tot zijn recht.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo anders kan dus één embossingmal overkomen, leuk toch!
    Erg mooi vind ik je kaart, ik geloof dat ik wit toch ook het mooiste vind...
    Dank je wel voor het meedoen Tinie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooi gedaan Tinie, ik dacht even dat ie lichtblauw was, had ik ook heel mooi gevonden! Altijd lastig om wit goed op de foto te krijgen. Je kaart is er niet minder om hoor, een beauty. Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!