donderdag 19 juni 2014

Schudkaart.............

Na een paar drukke dagen op school (einde van het schooljaar komt in zicht) ben ik vandaag weer even toegekomen aan het kaartenmaken. En heb de schudkaart voor de Liftchallenge afgemaakt. Pffff was wel een hele "bevalling" en nog mis ik iets............... Maar het einde van deze uitdaging nadert, dus ik doe het zo.


Er is maar een klein schud gedeelte, alleen het hart van de bloem..........

Heb ook de kerstkaart van deze week af en die komt morgen op mn blog.
Bedankt voor jullie bezoek en de leuke reacties!!
Groetjes Tinie

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, Tinie, om het schudgedeelte in het hart van de bloem te maken.
    Mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een schattig shakergedeelte op deze manier en dit zie je niet zo vaak! En verder is het een heel mooi kaartje, dus helemaal goed Tinie! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind t geweldig leuk bedacht... ik zit nog steeds te brainstromen.... hahahaha.... maar volgens mij kan ik daar nu wel mee ophouden... Hopelijk kan ik me in de volgende lift wel vinden :)))

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind t geweldig leuk bedacht... ik zit nog steeds te brainstromen.... hahahaha.... maar volgens mij kan ik daar nu wel mee ophouden... Hopelijk kan ik me in de volgende lift wel vinden :)))

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenvoud is vaak prachtig en dat geldt ook voor deze kaart! Erg leuk gevonden dat schudgedeelte in het hart van de bloem. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit Tinie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig dat veel deelnemers ervtich moeite mee blijken te hebben...des te toffer dat je meedoet in de drukte!! Erg leuk zo het mini schud gedeelte. Bedankt Tinie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Wat voor cupje heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!