donderdag 3 juli 2014

Geslaagd!!!!!......................

Vandaag is mn schoondochter geslaagd!! Ze heeft er echt een hele tijd keihard voor gewerkt!! Maar het is gelukt en ze heeft ook al gelijk een baan! Mooier kan niet toch?
Natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt en ik kwam op dit idee nadat onze zoon iets voor haar had gemaakt. Hiermee heeft ze haar presentatie gegeven:


En dit is mijn kaart geworden:


Ik had nog een oud boekje: Draaicollages van Tiny Harts en daar heb ik het idee uit. De deeltjes kunnen draaien d.m.v. een constructie met bloemendraad en splitpennen. Leuk dat zo'n oud boekje dan toch weer dienst doet!! 


De teksten heb ik zelf gemaakt op de computer en heb 2 verschillende soorten houtpapier gebruikt. De bloemen en de vlindertjes zijn van Stampin Up.
Hieronder nog 2 foto's:



Ze is nu lekker aan het feesten natuurlijk, maar als ze thuiskomt staat er een bos bloemen en de kaart op haar te wachten;) Ben benieuwd!!
Bedankt voor jullie bezoek en de leuke reacties die jullie altijd achterlaten!!
Groetjes Tinie

6 opmerkingen:

  1. Wat knap zeg van je schoondochter! Gefeliciteerd! en nog eens gelijk een baan. Super hoor!! Daar mag ze heel trots op zijn! Maar wat heb jij een super leuke kaart gemaakt zeg! Erg leuk dat je hm kan draaien. Echt schitterend! Ook hier zal ze vast erg blij mee zijn.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed nieuws, Tinie. En ook nog eens meteen een baan, mooier kan gewoon niet!
    En wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt. Een heel werk lijkt me, maar het eindresultaat mag er zijn. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wauw, wat super gemaakt. Echt tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooi gemaakt Tinie en van harte gefeliciteerd met je schoondochter en natuurlijk met haar baan. Super dat je dit uit een oud boekje heb gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig voor je schoondochter en je kaartje is helemaal te gek. Hartstikke leuk idee! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gedaan is dit, Tinie. Dat zal zeker gewaardeerd worden. Echt leuk bedacht naar aanleiding van.
    Super is de uitwerking.

    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!