dinsdag 9 december 2014

Cards & Scrap! Kaartenuitdaging 225..........................

"Rudolph the red nosed reindeer"

Vandaag gaat er weer een nieuwe uitdaging van start bij het Cards & Scrap Challengeblog. De laatste van Team Cards Turkoois.....Maar volgend jaar gaan we gewoon weer door hoor!!

Voor de kaart heb ik een bestand gebruikt van de Silhouette: "Deer forest". De achtergrond heb ik gemaakt met een paar kleuren inkt van Stampin Up. Er zijn diverse probeersels in de prullenbak verdwenen en deze heb ik gebruikt. Helaas lukt het me niet om de kaart mooi op de foto te krijgen. In het echt zijn de kleuren mooier dan op de foto......


De sponsor voor deze uitdaging is Doeading




Doen jullie allemaal weer gezellig mee?
Groetjes Tinie

18 opmerkingen:

  1. helemaal leuk, prachtige achtergrond !
    grtj,s, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje! De achtergrond is super!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK vind de foto al mooi! Echt een sfeervol plaatje Tinie!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden! ik heb hem ook uit de Silhouette store. Maar nog niet gebruikt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie achtergrond Tinie! Zo ziet het er hier soms ook uit als ik s'ochtends vroeg langs de boerderijen fiets... alleen staan er dan koeien i.p.v. herten! (helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige zond ondergang! Ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tinie
    Mooie kaart
    En de kleurtjes zijn prachtig hoor .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful atmosphere, love the background!
    Now I am your new follower

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Tinie, heel sfeervol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hoi

    wat een gave kaart weer Tinie,
    ik wil jou bij deze ook bedanken voor de mooie verjaardagskaart.
    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi sfeertje heb je gecreƫerd!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart super geworden. Leuk gedaan met zo'n achtergrond.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, ik vind de achtergrond schitterend hoor!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!